
Rewolucja w Wizz. Na infolinię dodzwonisz się w minutę. Rewolucja w obsłudze pasażerów.
Wizzair wprowadza plan strategiczny „Customer First”, który ma na celu całkowitą transformację obsługi pasażera. Nowa strategia, oparta na czterech filarach – produkt, cena, usługi i komunikacja
Wizz likwiduje numer infolinii premium, a czas oczekiwania na połączenie ma nie przekraczać minuty. Już tego lata w aplikacji mobilnej pojawi się funkcja MyJourney, zapewniająca aktualizacje w czasie rzeczywistym. Dodatkowo transformacja Wizz zakłada również rozbudowę floty o ponad 300 nowoczesnych airbusów A321 XLR wyposażonych w kabiny Airspace, co pozwoli Wizz Airowi na dalszą ekspansję na rynkach Europy, Azji i Bliskiego Wschodu. Linie, które już dziś mogą pochwalić się jedną z najmłodszych flot w regionie EMEA, stawiają również na pełną cyfryzację procesu podróży – od rezerwacji po boarding. Jednym z kluczowych celów strategii jest poprawa punktualności i zwiększenie niezawodności operacyjnej. Dzięki wdrożeniu zaawansowanych narzędzi sztucznej inteligencji w centrum kontroli lotów